Reklamacje i zwroty
Reklamacje
Reklamacje są rozpatrywane zgodnie z ustawą z dnia 27 lipca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie kodeksu cywilnego.
W chwili odbioru Kupujący zobowiązany jest sprawdzić stan przesyłki. Należy pamiętać, ze zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Należy zwrócić szczególną uwagę na wszelkie uszkodzenia opakowania czy taśm zabezpieczających. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 503777347.
Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych towarów będą rozpatrywane tylko i wyłącznie po sporządzeniu protokołu szkodowego podpisanego przez odbiorcę i nadawcę przesyłki.
Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.
Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
- Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego oświadczenie drogą pisemną lub elektroniczną, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
- W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
- Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
- Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na Twój koszt reklamowany produkt.
- Zwrotu zapłaty dokonujemy przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użyłeś, chyba że wyrazisz zgodę na inny sposób płatności, który nie wiąże się dla Ciebie z żadnymi kosztami.
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: kup@endocare.pl lub telefonicznie: 503777347. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.
Zwrot produktów
Na podstawie art. 27 Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. w terminie 14 dni od otrzymania zamówionego produktu, masz ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 Prawa konsumenckiego z zastrzeżeniem, że nie podlegają zwrotowi świadczenia i produkty, od nabycia których, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, nie można odstąpić. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. Oświadczenie możesz złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik do ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. Wzór formularza można pobrać ze strony http://kup.endocare.pl/pl/i/Formularz-odstapienia-od-umowy/21
Pamiętaj, że zgodnie zgodnie z art 38 Prawa konsumenckiego nie przysługuje Ci prawo do odstąpienia od umowy w odniesieniu do umowy w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:
- Wyślij nam wypełniony formularz odstąpienia od umowy (link) na adres mailowy lub pocztą nie później niż 14 dni od otrzymania zamówionego produktu
- Niezwłocznie po otrzymaniu wiadomości potwierdzimy na adres e-mail (podany przy zawieraniu umowy i inny jeżeli został podany w złożonym oświadczeniu) otrzymanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy
- Odeślij nam swój koszt produkty, będące przedmiotem umowy nie później niż 14 dni od dnia odstąpienia od umowy
- Pamiętaj, że ponosisz odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będącej przedmiotem umowy a będącej wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
- Po otrzymaniu produktów zwrócimy Ci niezwłocznie wszystkie dokonane płatności, w tym koszty najtańszy zwykły sposób dostarczenia produktów zgodnie z naszym cennikiem.
- Zwrotu zapłaty dokonamy przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użyłeś chyba że zgodzisz się na inny sposób płatności, który nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi kosztami.