Program lojalnościowy w sklepie Kup ENDOCARE

Za każde wydane 10 zł w sklepie Kup ENDOCARE otrzymasz 1 punkt. Punkty możesz wymieniać na bony rabatowe, które możesz wykorzystać w sklepie Kup ENDOCARE.

 

Regulamin programu lojalnościowego

Organizator - oznacza DHD DermoSys

Uczestnik - klient sklepu Kup ENDOCARE, który dokonał pełnej rejestracji konta

Program - program lojalnościowy

Voucher - bon rabatowy uprawniający do zniżki na zakupy w Sklepie Kup ENDOCARE 

  1. Warunkiem przystąpienia do programu lojalnościowego jest zarejestrowanie się w sklepie Kup ENDOCARE na stronie REJESTRACJA.
  2. Punkty przyznawane są według następującego przelicznika: za każde pełne 10 zł wartości zakupu towarów z oferty Uczestnik otrzyma 1 punkt, przy czym Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany zasad przeliczania punktów. Punkty na koncie Uczestnika są sumowane.
  3. Punkty można wymienić na bony tylko w przypadku potwierdzenia dostarczenia towaru przez Organizatora
  4. W przypadku zwrotu towaru przez Uczestnika oraz korekt powodujących zmniejszenie sprzedaży, od której nastąpiło naliczanie punktów, punkty te zostaną przez Organizatora odliczone
  5. Produkty objęte programem lojalnościowym są oznaczone flagą z informacją jaka ilość punktów będzie przyznana.
  6. Punkty mogą być wymieniane na bony rabatowe, które uprawniają do zniżki na kolejne zakupy
  7. Niewykorzystane punkty nie będą zwracane
  8. Kod rabatowy może być wykorzystany tylko przez klienta, który go wygenerował i uzbierał punkty. Nie można przekazywać kodów innym klientom.
  9. Organizator zastrzega, iż niemożliwe jest uzyskanie ekwiwalentu pieniężnego za nonyrabatowe
  10. Punkty przyznane w wyniku błędu systemu informatycznego lub pomyłki pracowników Organizatora, zostaną anulowane

Instrukcja korzystania z Programu lojalnościowego

1. Informacja o ilości punktów możliwych do przyznania wyświetlona zostanie na karcie produktu, który spełnia warunki programu

 

jak również na ekranie koszyka, w podsumowaniu zakupów

 

 

2. Po zalogowaniu do swojego konta na stronie LOGOWANIE w sekcji Moje konto znajduje się przycisk MOJE PUNKTY LOJALNOŚCIOWE, gdzie zobaczysz ilość uzbieranych punktów

 

 

 3. W zakładce MOJE PUNKTY LOJALNOŚCIOWE zobaczysz numer zamówienia, datę, punkty oraz status punktów. Pamiętaj, że punkty są przyznawane tylko za zamówienia, które zostały dostarczone i nie zostały zwrócone lub anulowane. W kolumnie status punktów możesz sprawdzić czy punkty zostały już potwierdzone przez Organizatora i czy możesz je wymienić na kupon rabatowy.

 

4. Punkty mogą być wymieniane na kupony rabatowe, które uprawniają do zniżki na kolejne zakupy, aby to zrobić należy kliknąć na przycisk Przekształć moje punkty na voucher o KWOTA, gdzie KWOTA to ilość rabatu po przeliczeniu punktów. Powyżej przycisku podana jest informacja na jakie produkty będzie wygenerowany kupon rabatowy.

5. Kupony rabatowe są dostępne w zakładce MOJE PUNKTY LOJALNOŚCIOWE z informacją o:

  • dacie utworzenia
  • wartości rabatu
  • kodzie, który należy wpisać podczas składania zamówienia w podsumowaniu koszyka
  • terminie ważności
  • statusie
  • szczegółach zamówień i punktów za które otrzymaliśmy rabat

6. Niewykorzystane kupony rabatowe nie będą zwracane, nie można ich też wymienić na punkty.

7. Kupon rabatowy może być wykorzystany tylko przez klienta, który go wygenerował i uzbierał punkty. Nie można przekazywać kodów innym klientom.